Jaunumi
Toyo Tires izveido partnerību ar Losandželosas “Dodgers”
2024. gada 29. februāris
Uzņēmums “Toyo Tire USA Corp.” ir parakstījis līgumu par sponsorēšanu ar Augstākās līgas beisbola komandu – Losandželosas “Dodgers” (“LA Dodgers”).
Komanda “LA Dodgers” ir viena no prestižākajām augstāko līgu beisbola komandām, kurai ir cieša saite ar Japānu plašā nozīmē – no 1950. gados notikušajām draudzības spēlēm līdz sadarbībai ar Japānas populārākajiem un veiksmīgākajiem spēlētājiem. Komanda var lepoties ar to, ka pašmāju stadionā “Dodger Stadium” pulcē pasaulē lielāko apmeklētāju skaitu profesionālajā sportā – vairāk nekā 4 miljonus cilvēku gadā. Komandai ir 120 miljoni fanu visā pasaulē.
Toyo Tires bija pirmais Japānas riepu ražotājs, kas izvērsa uzņēmējdarbību Amerikas Savienoto Valstu tirgū 1966. gadā. Savukārt 2004. gadā Toyo Tires nodibināja automobiļu riepu ražošanas filiāli Gruzijā –“Toyo Tire North America Manufacturing Inc.”–, kā arī uzņēmums īpaši aktīvi darbojas Ziemeļamerikas apvidus auto un pikapu liela diametra riepu tirgū.
Toyo Tires ar noslēgto piecu gadu partnerības līgumu veido ciešākus sakarus ar ASV. Līdztekus “LA Dodgers” panākumiem Toyo Tires zīmola logotips būs redzams uz stadiona “Dodger Stadium” izkārtnēm un fona paneļiem interviju laikā.
Par Losandželosas “Dodgers”
Losandželosas “Dodgers” franšīzei tradicionāli piemīt lepnums un izcilība. Atzinību tai nesusi uzvara septiņos starptautiskos beisbola čempionātos “World Series” un 24 Nacionālās līgas čempionātos kopš darbības uzsākšanas 1890. gadā Bruklinā. Augstākās līgas 2020. gada pasaules čempioni beisbolā “Dodgers” ir saņēmuši ESPN novērtējumu – gada komanda humānās palīdzības sniegšanā. Sekmējot beisbola uzvaru kultūru un dāvājot faniem pirmklasīgas sajūtas stadionā “Dodger Stadium”, komanda ir apņēmusies veidot stabilu partnerību ar vietējām kopienām.
“Dodgers” ir pasaulē iecienītākā sporta franšīze, kas lepojas ar ievērojamāko apmeklētāju skaitu Augstākās līgas vēsturē.
Ilgtspējīgas riepas “Open Country” Dakarai
Ūdeņraža auto izmantoti 60 % ilgtspējīgu materiālu
“Toyo Tires” autoizstādē “Tokyo Auto Salon”
Akcents uz riepu sēriju “Proxes” un “Open Country”
“Toyo Tires” sertificēts par zinātnē balstītiem mērķiem
“Toyo Tires” SEG emisiju samazināšanas mērķis
Nodibināts jauns pārdošanas un mārketinga uzņēmums
Restrukturizācija uzņēmējdarbības izaugsmei Eiropā
Jaunais lādējamais hibrīds Outlander ar riepām Open Country
Toyo Tires izvēlēts “Mitsubishi” flagmaņa modelim
Uzvaru virkne “SCORE Trophy Truck” čempionātos
Alans Ampudija iegūst 2024. gada titulu
Uzvara 2024. gada rallija Baja 1000 leģendu klasē
71 gados Gustavo Vildosola vec. 3. kopvērtējumā
Pjedestāla cienīgs rezultāts NLS čempionātā
“2024 NLS” čempionāta uzvarētāji otrie finālā
Riepas Open Country rallijreida Baja 100 aprīkojumā
Izšķiras SCORE tuksneša čempionāta rezultāts