Tranpath
Tranpath: High performance, low noise
Tranpath: High performance, low noise
Toyo Tires spēlēja izšķirošu lomu manos kā driftera panākumos. Proxes R888R riepu augstākā līmeņa veiktspēja un uzticamība ir uzlabojusi manu sniegumu trasē.
Vai tie būtu čempionāti vai saviļņojoši izaicinājumi, Toyo Tires vienmēr ir bijis manu panākumu partneris autosporta pasaulē.
Ar Open Country M/T-R esmu piedalījies Dakāras rallijā, kas ir viens no sarežģītākajiem rallijkrosiem pasaulē, un Amerikas bezceļu autokrosos kopš 2021. gada.
Open Country riepai ir iespaidīgs sniegums visos bezceļa apvidos, tai piemīt dažādas tehniskas īpašības, lai atbilstu katra braucēja vajadzībām. Ar Open Country esmu pārliecināts par sevi, pat pārvarot nepazīstamas vietas.
Man arī patīk tas, kā Toyo Tires nepārtraukti izaicina, vienmēr tiecas panāk labāku un augstāku sniegumu veiksmīgai nākotnei.
Tiekšanās uz vislabāko braukšanu ar Open Country – tas ir viens no manas dzīves mērķiem.
Toyo Tires ir ne tikai labākās riepas, bet arī labākā komanda un atbalsts gan trasē, gan ārpus tās. Šī nemitīgā pilnveidošanās ir ļāvusi mums uzvarēt Japānas drifta čempionātā “Formula Drift”, braucot ar riepām Proxes R888R Drift.
Es lietoju Open Country M/T riepas savai ikdienas automašīnai Mazda BT50; riepas ir izgatavotas, lai nestu daudz prieka, kā arī uz tām var braukt sacīkšu mašīnas no trases līdz trasei.
Paiksa smaile bija neticama pieredze man un manai komandai “TCP-Magic”, turklāt mēs varējām pārspēt divus pasaules rekordus ar ātrāko Mazda un ātrāko automobili ar rotācijas dzinēju 101 gada ilgajā Paiksa smailes vēsturē. TOYO TIRES ir konstruējis mums divas lieliskas riepu iespējas tieši šiem izaicinājumiem, ko kalns mums bija sarūpējis ar saviem mežonīgajiem laikapstākļiem. Es joprojām nevaru noticēt tam vilces apjomam, kas mums bija, un tam, kā riepas izturēja ilgstošo braukšanu augšup uz kalna virsotni ar 156 līkumiem augstumā līdz 14 000 pēdām (~4,27 km) virs zemes, pat nepieminot to, ka uzstādītas uz mūsu trakās 2023 Mazda 3, aprīkotu ar četru 1400 h rotoru ar diviem turbokompresoriem un pārveidi uz pakaļējo riteņu piedziņu, braucot BEZ jebkādas vilces vadības, ABS sistēmas vai citiem palīglīdzekļiem.
© Toyo Tire Corporation. 2024 | Atjauniniet sīkfailu preferences