E-Balance
|
|||
Protektora profila saglabāšanaRiepām, kuru izgatavošanā izmantota E-Balance tehnoloģija, ir uzlabotas protektora profila saglabāšanas iespējas, kas nozīmē, ka nepieciešama retāka kopšana salīdzinājumā ar tradicionālajām riepām. Plakanāks protektora rādiuss nodrošina optimizētu riepas nospiedumu, kas nodrošina vienmērīgu nodilumu, mazāku nevienādo nodilumu un ilgāku kalpošanas laiku. Spriegums pie riepas malas tiek samazināts par aptuveni 30 %, kas arī palīdz uzlabot protektora profila saglabāšanu. |
|||
Transportlīdzekļa darbības simulācijaZilā kravas automašīna: ar E-Balance tehnoloģiju |
|||
Riepas borta nostiprinošā profila saglabāšanaRiepām, kurās izmantota E-Balance tehnoloģija, ir lielāka riepas borta nostiprinošās daļas stingrība, lai panāktu riepas borta nostiprinošā profila saglabāšanu. Tādējādi samazinās nevienādais nodilums un uzlabojas izturība. Riepas borta nostiprinošās zonas profils saglabājas pat pēc apkopes. Lielāka borta nostiprinošās daļas stingrība tiek panākta, izmantojot augstas stingrības borta nostiprinošās daļas pamatu, kas vēlāk tiek apvilkta ar augstas stingrības gumiju. Borta nostiprinošās daļas pildījuma zonā tiek izmantota gumija, kurā lēnām uzkrājas siltums. Spriegums pie uzlocītās malas slāņa tiek samazināts par aptuveni 20 % salīdzinājumā ar tradicionālajām riepām. |
|||
SimulācijaE-Balance ietvaros tiek izmantotas četras simulācijas tehnoloģijas. Riepas nevienāds nodilums, riepas profila izmaiņas, protektora raksta izraisītais troksnis un transportlīdzekļa manevrēšanas darbības. Visas šīs jomas tiek analizētas, rūpīgi apsverot, kā tās savstarpēji ietekmē cita citu. Jaunā simulācijas tehnoloģija ļauj optimizēt riepas konstrukciju ar daudz lielāku precizitāti, nekās tas bija iespējams iepriekš. |
|||