Meklēt
Riepu meklētājs Dealer Finder

Jaunumi

Ar “Proxes” Nirburgringas izturības pārbaudījumā 2025

2025. gada 17. marts

Toyo Tires pieteiks savu dalību 2025. gada Nirburgringas izturības sacīkšu sērijā (Nürburgring Langstrecken-Serie jeb NLS), aprīkojumā norādot sacīkstēm pielāgotas riepas no savas flagmaņa zīmola Proxes produktu līnijas. Sērija sākas 22. martā, ieskaitot leģendārās Nirburgringas 24 stundu autosacīkstes. Komandas Ring Racing with Toyo Tires 2025. gada pieteikumā ir norādīti trīs klašu automobiļi: SP8T klase – ražošanai gataviem transportlīdzekļiem, SP10 klase – GT4 specifikācijas transportlīdzekļiem un SP-PRO klase – ātrākajiem, GT3, automobiļiem. Komanda tieksies aizstāvēt savu 2024. gada SP10 klases uzvarētāju titulu, ko viņi ir ieguvuši ar Toyota GR Supra GT4 EVO.

(Kreisajā pusē: SP8T un SP10 klasē plānotie transportlīdzekļi; labajā pusē: SP-PRO klasē plānotie transportlīdzekļi).

Pēc iepriekšējā gada panākumiem šogad komanda sacentīsies SP10 klasē ar sēriju uzvarējušu automobili Toyota GR Supra GT4 EVO. Šo pašu modeli ar mazāk pārveidojumiem izmantos SP8T klasē, kurā sacenšas pēc savas specifikācijas ražošanai gatavi automobiļi. SP-PRO klasē komanda pieteiks Porsche 911 GT3 Cup. Visi transportlīdzekļi tiks aprīkoti ar gludām sacīkšu riepām Proxes, kuras ražo no ilgtspējīgām izejvielām. SP-PRO klasē 33 % no katras riepas Proxes svara sastāv no ilgtspējīgām izejvielām. Riepās Proxes ir izmantota virkne ilgtspējīgo izejvielu, tostarp no biomasas iegūtais stirolbutadiēna kaučuks un butadiēnkaučuks, augu izcelsmes eļļa, rīsu sēnalas un reciklēta bortu stieple.

Ar šo gadu komanda sāks sadarboties ar jauniem braucējiem no Toyota Gazoo Racing (TGR) un attīstīt gan produktus, gan cilvēkus šajā autosacīkšu vidē. Sadarbība tiks uzsākta ar četriem TGR braucējiem SP8T klasē. Līdztekus jauno TGR braucēju treniņu atbalstam Toyo Tires liks lietā zināšanas, kas gūtas autosacīkstēs, nododot tās tālāk riepu izstrādei.

Trīs braucēji, Andreass Gildens (Andreas Gülden), Tims Zandtlers (Tim Sandtler) un Marks Henneriči (Marc Hennerici), kas uzvarēja 2024. gadā SP10 klases čempionātā, sacentīsies pirmklasīgajā SP-PRO klasē, tiecoties pēc panākumiem augstākajā līmenī. Proxes zīmola vēstnesis Takajuki Kinosta (Takayuki Kinoshita) turpina pilotēt SP10 klasē, tiecoties triumfēt gan NLS, gan Nirburgringas 24 stundu izturības sacīkstēs.

Abas minētās izturības autosacīkstes ir zināmas kā vienas no grūtākajām pasaulē. Nirburgringa ir autodroms, kura kopējais garums veido aptuveni 25 km, no kuriem 5 km ir GP trase un 20 km – Nordšleifes trase. Nodšleife pārbauda braucēju meistarību ar augstumu maiņu 300 metru diapazonā un vairāk nekā 170 līkumiem. Apļa laiks ir vērtīgs transportlīdzekļa veiktspējas rādītājs, un daudzi automobiļu un riepu ražotāji orientējas uz to, attīstot produktu veiktspēju.

No 2020. gada Toyo Tires regulāri piedalās NLS un Nirburgringas 24 stundu pārbaudījumā. Šogad komanda savu transportlīdzekli aprīkos ar Proxes Slicks (atbilstoši Nirburgringas tehniskajiem noteikumiem) – sacīkstēm pielāgotām gludām riepām, kuru tehniskās īpašības tika pārvērtētas un uzlabotas pēc dalības iepriekšējos gados.

Toyo Tires liek lietā datus, kas gūtas tādās sarežģītās autosacīkstēs, lai izstrādātu augstas kvalitātes un augstas veiktspējas produktus arī turpmāk un sniegtu ieguldījumu Toyo Tires ilgtspējīgas dzīves mobilitātes īstenošanas politikā.

[TGR piloti, kas sacentīsies SP8T klasē]

■Juicji Nakajama (Yuichi Nakayama)
Dzimis Tokijā. Sācis braukt bērnu kartingā 5 gados un kopš tiem laikiem vienmēr ir kustībā. 2013. gadā uzvarēja Visjapānas F3 klasē (čempionāta klase bez ierobežojumiem). 2018. un 2019. gadā cīnījās Nirburgringas 24 stundu sacīkstēs, plūcot laurus 2018. gadā SP-PRO klasē. Sērijā SUPER GT viņš guva kopā septiņas uzvaras GT300 klasē laikā no 2015. līdz 2018. gadam. 2019. gadā Juicji progresēja līdz GT500 klasei un par laiku līdz 2024. gadam viņa kontā ir kopā trīs uzvaras kā galvenajam pilotam komandā LEXUS TEAM SARD un TGR TEAM SARD.

Džuljāno Alesi (Giuliano Alesi)
Dzimis Francijā. Viņa tēvs ir F1 pilots Žans Alesi (Jean Alesi). Nopietni nodarboties ar kartingu Džuljāno sāka 2013. gadā un 2015. gadā piedalījās Francijas F4 sacīkstēs. 2021. gadā viņš maina savas darbības vietu uz Japānu un sacenšas Visjapānas sērijā Super Formula Lights, gūstot četras uzvaras. Turklāt viņš ir braucis vienreizējās autosacīkstēs Super Formula komandā TEAM TOM'S, triumfējot tajās. 2022. gadā sērijā SUPER GT viņš cīnās GT500 klasē komandā TGR TEAM au TOM'S (mašīna Nr. 36) un 2023. gadā pāriet uz TGR TEAM Deloitte TOM'S (mašīna Nr. 37), triumfējot 2024. gada 3. un 6. posmā.

Kadzuto Kodaka (Kazuto Kodaka)
Dzimis Kanagavas prefektūrā. Viņš sāka nodarboties ar kartingu 3 gados un ieguva daudzus titulus 2009. gada Visjapānas junioru kartingā un vietējās sērijās. 2020. gadā viņš pirmo reizi sāk regulāri parādīties sērijā SUPER GT komandā muta Racing INGING, piedaloties GT300 klasē. Viņa kontā ir divas priekšējās pozīcijas un divi pjedestāli. 2023. gadā viņš kā TGR-DC atbalstītais pilots brauc ar LEXUS LC500h sērijas SUPER GT GT300 klasē komandā apr un KONDO RACING, 7. posma finālā finišējot trešajā vietā un tāpat 5. posma finālā 2024. gadā, kas tādējādi nodrošināja Kadzuto vietu uz pjedestāla.

■ Miki Kojama  (Miki Koyama)
Dzimusi Kanagavas prefektūrā. Sāka nodarboties ar kartingu 5 gados un piedalījās ārzemju sacensībās 13 gados. 2019. gadā viņa kļūst par regulāru dalībnieci starptautiskajā sērijā sievietēm Formula Championship W Series. 2022. gadā kā TGR braucēju izaicinājuma programmas dalībniece viņa piedalījās čempionātā Formula Regional Japan, izcīnot gada braucējas titulu un kļūstot par pirmo sievieti čempioni FIA sertificētajā jauktā dzimuma vienvietīgo automašīnu čempionāta vēsturē. 2025. gadā ir plānota viņas regulārā dalība GT300 klasē komandā APR.

[SP10 klases dalībnieki]
Takajuki Kinosta
Profesionāls sacīkšu braucējs Takajuki Kinosta daudzreiz ir guvis vietas uz pjedestāla lielajās vietējās sacīkstēs, tostarp Visjapānas standartautomašīnu sacīkstēs, Super GT
un Super Taikyu. Viņam ir bagāta pieredze ārzemju sacīkstēs. 2004. gada Nirburgringas 24 stundu izturības sacīkstēs viņš izcīnīja 5. vietu kopvērtējuma –  Japānas braucējam tā ir augstākā vieta reitingu tabulā. Kā japāņu braucējs viņš arī visbiežāk piedalās minētajās sacīkstēs.
Takajuka ir ne vien sacīkšu braucējs, bet arī plaša profila automobilisma žurnālists, ieskaitot dalību Japānas gada mašīnas atlases komisijā un sleju rakstīšanu. 2023. gada janvārī viņu iecēla par mūsu vadošā globālā zīmola – riepu Proxes – vēstnesi.

 

 



 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

Jaunākās ziņas