Jaunumi
Butadiēnkaučuka sintēze no oglekļa dioksīda
2023. gada 25. maijs
Hjogo, Japāna - 2023. g. 9. maijā – Toyo Tire Corporation (galvenais ofiss: Itami pilsēta (Itami), prefektūra Hjogo (Hyogo); prezidents un izpilddirektors: Takaši Šimidzu (Takashi Shimizu); turpmāk tekstā – “Toyo Tire”) šodien ir paziņojis par tādu katalizatoru izstrādi, kas pārvērš oglekļa dioksīdu augstražīgā butadiēnā, sadarbojoties ar Tojamas Universitāti (University of Toyama), (atrašanās vieta: Tojamas pilsēta, prezidents: Šigeru Saito (Shigeru Saito)), tādējādi notiek veiksmīga butadiēnkaučuka – riepu izejmateriāla – sintēze.
Automobiļu riepām izmantojamu izejmateriālu ķīmiskā sastāva proporcija dažādām kategorijām atšķiras; no naftas produktiem iegūto sintētisko kaučuku, tostarp butadiēna vienību (stirolbutadiēna kaučuka (SBR) un butadiēnkaučuka (BR)) procentuālā attiecībā veido aptuveni 30% no izejmateriāla kopējā daudzuma. Tādā gadījumā riepu rūpniecība ir izraisījusi izpēti – no dabiskām materiālu (resursu) alternatīvām, izņemot no naftas produktiem, iegūtā butadiēnkaučuka sintēze praktiskai izmantošanai.
Tojamas Universitāte aktīvi un inovatīvi darbojas, lai īstenotu sabiedrību ar samazinātām oglekļa emisijām, izstrādājot augstražīgus katalizatorus oglekļa dioksīda (CO2) reciklēšanai.
2016. gadā Toyo Tire uzsāka sadarbību ar Tojamas Universitātes Inženierzinātņu fakultātes profesoru Noritacu Cubaki (Noritatsu Tsubaki) ar mērķi aizstāt no naftas produktiem iegūtos materiālus ar CO2 kā oglekļa resursu butadiēnkaučuka – galvenās riepu sastāvdaļas – ražošanai.
(Aprites ekonomika, kuras pamatā ir tehnoloģija, kas izmanto CO2 kā oglekļa resursus izejmateriālu izgatavošanai riepām)
Šī veida veiksmīgā demonstrācija – butadiēna sintezēšana no CO2 (viena no galvenajiem klimata izmaiņu cēloņiem, kas ievērojami ietekmē pasaules vidi) – varētu palīdzēt būtiski samazināt vides noslogošanu (CO2 emisiju daudzumu) ražošanas procesā salīdzinājumā ar vispārpieņemto metodi – no naftas produktiem iegūto materiālu izmantošanu.
Turklāt CO2 kā sākuma materiāla izmantošana butadiēnkaučuka ražošanā ar laiku dod priekšrocības no automobiļu riepu aprites cikla novērtējuma (ACN) viedokļa.
Tojamas Universitātes Ilgtspējīgo tehnoloģiju centrs strādā pie fundamentālajiem akadēmiskajiem pētījumiem, kuri ir vērsti uz nākamās paaudzes materiālu pārstrādes tehnoloģiju izstrādi un lietišķiem pētījumiem, lai tos varētu īstenot sociālajā vidē ceļā uz ilgtspējīgu sabiedrību.
Šī jaunā tehnoloģija kalpo kā šo darbību daļa, un mēs varētu sintezēt butadiēnu no CO2 pasaules augstākajā ražīguma līmenī bez izdevumietilpīgu dārgmetālu izmantošanas.
praktiskā izmantošana ir ieplānota līdz 20. gadu beigām, kā arī veikt pētījumus kaučuku un pildvielu aizstāšanai ar ilgtspējīgiem materiāliem, lai dotu nozīmīgu ieguldījumu ilgtspējā. Turpmākie soļi: mēs turpināsim attīstīt katalizatoru sistēmu sērijveida ražošanai, kuras
Toyo Tire nepārtraukti strādā, lai iedibinātu savu produktu cirkulāru procesu sabiedrībā, pēc iespējas lietojot dabiski iegūtus un citus ilgtspējīgus materiālus kaučuka vietā, kas ir primārais izejmateriāls automobiļu riepu ražošanā, kā arī citus sastāvdaļu materiālus. Mēs vienlaicīgi nodrošinām riepu prototipus, kurās transportlīdzekļiem visupirms ir izmantoti ilgtspējīgi materiāli dalībai Dakāras rallijā un citos bezceļu autokrosos. To pašu mēs īstenosim arī izturības sacīkstes, tostarp Nirburgringas 24 stundu sacīkstēs. Atgriežot zināšanas, kas iegūtas īpašos braukšanas apstākļos, atpakaļ sērijveida ražošanas tehnoloģijā, mēs paātrināsim augsta snieguma un unikālu produktu attīstību, kuri būs pieejami tikai no zīmola Toyo Tires.
Toyo Tire ir paziņojis par savu mērķi līdz 40% palielināt ilgtspējīgu materiālu attiecību līdz 2030. gadam. Sekmējot šīs jaunās tehnoloģijas izmantošanu, mēs tiecamies samazināt siltumnīcefekta gāzes emisiju veidošanos, jo mūsu mērķis ir veicināt ilgtspējīgas mobilitātes sabiedrības īstenošanu.
Ilgtspējīgas riepas “Open Country” Dakarai
Ūdeņraža auto izmantoti 60 % ilgtspējīgu materiālu
“Toyo Tires” autoizstādē “Tokyo Auto Salon”
Akcents uz riepu sēriju “Proxes” un “Open Country”
“Toyo Tires” sertificēts par zinātnē balstītiem mērķiem
“Toyo Tires” SEG emisiju samazināšanas mērķis
Nodibināts jauns pārdošanas un mārketinga uzņēmums
Restrukturizācija uzņēmējdarbības izaugsmei Eiropā
Jaunais lādējamais hibrīds Outlander ar riepām Open Country
Toyo Tires izvēlēts “Mitsubishi” flagmaņa modelim
Uzvaru virkne “SCORE Trophy Truck” čempionātos
Alans Ampudija iegūst 2024. gada titulu
Uzvara 2024. gada rallija Baja 1000 leģendu klasē
71 gados Gustavo Vildosola vec. 3. kopvērtējumā
Pjedestāla cienīgs rezultāts NLS čempionātā
“2024 NLS” čempionāta uzvarētāji otrie finālā
Riepas Open Country rallijreida Baja 100 aprīkojumā
Izšķiras SCORE tuksneša čempionāta rezultāts