Meklēt
Riepu meklētājs Dealer Finder

Jaunumi

Ilgtspējīgas riepas “Open Country” Dakarai

2024. gada 18. decembris

Toyo Tires nodrošinās komandai Team Land Cruiser Toyota Auto Body apvidus automobiļu riepas Open Country M/T-R, tādējādi palīdzot tai panākt 12. uzvaru pēc kārtas Dakaras rallijreida sērijveida transportlīdzekļu kategorijā T2.

Turklāt Toyo Tires nodrošinās riepas Open Country M/TR (SxS)*1 ūdeņraža degvielas dzinēja transportlīdzeklim HySE-X2.
HySE-X2 ir ūdeņraža degvielas dzinēja transportlīdzeklis, kas sacentīsies Dakaras rallija kategorijā Mission 1000 ACT 2*2. Šo mašīnu ir pieteikusi komanda Overdrive Racing, kas pārrauga sacīkšu pārvaldību, tehnoloģiju izpētes apvienības Hydrogen Small Mobility & Engine Technology (HySE) uzdevumā.

Riepas, ar kurām brauks komandas TLC un Overdrive Racing, ir izgatavotas, lai būtu ilgizturīgas, nodilumizturīgas un videi nekaitīgas izmantoto izejvielu ziņā.

  (Kreisajā pusē: TLC pieteiktais transportlīdzeklis Land Cruiser 300 GR SPORT, labajā pusē: ūdeņraža degvielas dzinēja transportlīdzeklis HySE-X2)

Dakaras ralliju organizē kopš 1978. gada, un tas ir izslavēts kā pasaules vissūrākais ārpusceļa izturības rallijreids. Sāncenšiem skarbā vidē, kur laikapstākļi un ceļa apstākļi ir ārkārtīgi mainīgi, svārstoties no aukstiem kalnu apvidiem līdz svelmainiem tuksnešiem, jābrauc precīzi un jāizvēlas divu nedēļu maršruts, ko veido neasfaltēti ceļi. Viņi sacenšas par ātrāko kopējo braukšanas laiku 12 ātrumposmos, kas ierīkoti maršrutā, un mēro kopējo distanci gandrīz 8000 km garumā, ieskaitot sakaru posmus starp ātrumposmiem.

Toyota Auto Body (TLC) tiecas “padarīt Land Cruiser labāku”, tāpēc testēšanu veic ekstremālos apstākļos. TLC piedalīsies ar uzņēmuma izstrādāto un ražoto Land Cruiser. Komanda ir izcīnījusi 11. uzvaru pēc kārtas 2024. gada Dakaras rallijreidā. Toyo Tires nodrošina TLC komandu ar īpaši Dakaras rallijreidam ražotām riepām Open Country M/TR kopš 2021. gada.

Apvienība HySE, kas veic tehnoloģiju izpēti, lai veicinātu pārvietošanos mazākos ūdeņraža transportlīdzekļos, piedalīsies kategorijā Mission 1000 ACT 2, ko radīja transportlīdzekļiem ar nākamās paaudzes spēka pārvadiem. Toyo Tires atbalstīs šo iniciatīvu, izmantojot dažādās starptautiskās bezceļa sacīkstēs pilnīgotu tehnoloģiju un nodrošinot riepas Open Country M/TR (SxS) ar Overdrive Racing starpniecību – komandu, kuru HySE norīkojusi, lai pārvaldītu sacīkšu programmu.

 

OPEN COUNTRY M/TR (2025. gada Dakaras rallija tehniskie noteikumi)

Šis produkts ir riepu Open Country M/TR versija, kas pielāgota, lai atbilstu TLC pieteiktajam transportlīdzeklim Land Cruiser 300 GR SPORT (Dakar Rally 2025 tehniskie noteikumi); riepas uzlabo vadāmību, tās ir nodilumizturīgas un ilgizturīgas uz nelīdzenām ceļa virsmām, piemēram, akmeņainos apvidos vai tuksnešos.

Kopējo riepas svaru par 55 % veido ilgtspējīgas izejvielas.
Tāpat kā parastos produktos, arī šajās riepās ir izmantots butadiēnkaučuks un stirolbutadiēna kaučuks, ko iegūst no biomasas*3, rīsu sēnalām, augu izcelsmes eļļas, bioloģiski iegūtas poliesteršķiedras un reciklētas bortu stieples. Sacensību Dakar Rally 2025 tehniskie noteikumi papildus reciklētam tehniskajam ogleklim, kas izvilkts no nolietotām riepām, paredz arī no pirolīzes eļļas iegūtā oglekļa izmantošanu.

 

 

 

 

 

■OPEN COUNTRY M/TR (SxS)

Šis produkts ir riepu Open Country M/TR versija, kas ir speciāli pielāgota, lai atbilstu transportlīdzeklim HySE-X2, kas tiks izmantots Dakaras rallija misijā Mission 1000 ACT 2.
Ir uzlabots riepu raksts veiktspējas paaugstināšanai, pārvarot kāpas, nodrošināta lielāka stingrība ilgizturības palielināšanai, kā arī riepas ir veidotas vieglākas labākam paātrinājumam un degvielas patēriņa efektivitātei.


Riepas svaru par 60 % veido ilgtspējīgas izejvielas.
Ir izmantots no biomasas iegūtais butadiēnkaučuks un stirolbutadiēna kaučuks, rīsu sēnalas, augu izcelsmes eļļa, reciklētas poliesteršķiedras, reciklēta bortu stieple, reciklēts tehniskais ogleklis no nolietotām riepām un no pirolīzes eļļas iegūtais ogleklis.


 

 

 

 

Toyo Tires uzlabo pikapu un SUV apvidus automobiļu riepu veiktspēju, nododot bezceļa sacīkstēs, sūrās vidēs gūto pieredzi tālāk produktu izstrādei. Turklāt, lai sekmētu nākamās paaudzes mobilitātes sabiedrības īstenošanu, mēs centīsimies izstrādāt produktus un materiālus, padarīt mūsu tehnoloģijas spēcīgākas, veidot produktu un izejmateriālu reciklēšanas tehnoloģijas un attīstīt materiālu alternatīvas, lai aizstātu videi bīstamas vielas.

*1: Blakusvietu transportlīdzeklis. Transportlīdzeklis, kas paredzēts braukšanai pa bezceļu virsmu un kurā sēdvietas ir novietotas blakus cita citai; tas ir konstruēts, izmantojot motociklu un cita pārvadāšanas aprīkojuma ražošanas tehnoloģiju.
*2: Kategorija, kas radīta, lai veicinātu nākamās paaudzes spēka pārvada tehnoloģiju oglekļneitrālu transportlīdzekļu ražošanai, piemēram, ūdeņraža dzinēju transportlīdzekļu un ar elektrību un biodegvielu darbināmo hibrīdtransportlīdzekļu. Ar nākamās paaudzes spēka pārvadiem aprīkotie transportlīdzekļi sacentīsies par vietām kopvērtējumā, mērojot aptuveni 1000 km garu distanci (aptuveni 100 km x 10 dienas).
*3: Iegūts no atjaunīgajiem materiāliem, piemēram, augiem.

Jaunākās ziņas