Riepu meklētājs Dealer Finder

Jaunumi

Panākumi Dakaras rallijreidā ar riepām Open Country

2024. gada 24. janvāris

“Team Land Cruiser Toyota Auto Body” uzvar sērijveida transportlīdzekļu kategorijā

Ar riepām Open Country M/TR aprīkotais automobilis Land Cruiser 300 GR Sport, kuru stūrēja komanda “Team Land Cruiser Toyota Auto Body” (TLC), ir uzvarējis 2024. gada Dakaras rallijreida sērijveida transportlīdzekļu kategorijā.


(Miura un Barbē gūst trofejas)

Toyo Tires atbalsta TLC dalību Dakaras sacensībās kopš 2021. gada, un iepriekšējā gadā abas puses ir atjaunojušas partnerību, tā nodrošinot atbalstu TCL dalībai Dakaras rallijreidā arī turpmāk. Apvienojot bezceļa ralliju tehnoloģiju un kopā ar TLC kultivēto pieredzi, Toyo Tires ir saražojis riepas abām automašīnām Land Cruiser 300 GR Sport. Automašīnas bija aprīkotas ar Open Country M/TR, ievērojot rallijreida “Dakar Rally 2024” tehniskos noteikumus.  Toyo Tires ir izstrādājis un nodrošinājis ar jaunām īpašībām apveltīto produktu, kas uzlabo braukšanas veiktspēju uz nelīdzeniem ceļiem, piemēram, akmeņainos apvidos un tuksnešos, vienlaikus tika izmantoti ilgtspējīgi materiāli 50% apmērā no kopējā svara, lai mazinātu ietekmi uz vidi.

Rallijreids “Dakar Rally 2024” ir sācies Ulā, kas atrodas Saūda Arābijas ziemeļrietumos, un virzījās uz mērķi Janbu rietumu piekrastē, pārvarot 12 ātrumposmus. Komanda ir mērojusi aptuveni 8000 kilometru, ieskaitot sakaru posmus (pārbraucienus). Šajā maršrutā bija vairāki posmi, kuros bija jāšķērso smilšu kāpas ar stāvām nogāzēm, pakļaujot slodzei gan transportlīdzekli, gan riepas. Riepu Open Country augstā veiktspēja uz nelīdzeniem ceļiem palīdzēja braucot, un abi TLC transportlīdzekļi ir sekmīgi finišējuši sacensībās. Akiras Miuras (Akira Miura) un stūrmaņa Majēla Barbē (Mayeul Barbet) automašīna ieguva pirmo vietu, atstājot otrajā Ronalda Baso (Ronald Basso) un Žana Mišela Polato (Jean Michel Polato) automašīnu. Ar šo uzvaru komanda TLC ir sasniegusi 11. uzvaru pēc kārtas šajā klasē.

TLC direktors Juji Kakutani (Yuji Kakutani) sacīja: “Lai finišētu šajās sacensībās, un ar katru gadu tās paliek arvien sarežģītākas, mūs ir nepieciešamas riepas, kas spēj pilnā mērā izgūt no transportlīdzekļa labāko veiktspēju. Katram komandā, ieskaitot Toyo Tire inženierus un arī mani, ir patiess prieks par to, ka varējām strādāt kopā, lai sasniegtu mūsu 11. uzvaru pēc kārtas sērijveida transportlīdzekļu kategorijā.” Klasē uzvarējušais Akira Miura to papildināja, sakot: “2024. gada Dakaras rallijreids bija smagākais maršruts, ko esmu veicis sacīkstēs. Šajos apstākļos riepas Open Country M/TR ir uzslavējamas par to lielu ilgizturību un braukšanas veiktspēju. Tās bija atbalsts mums un deva braucējiem pārliecību.” Tā Miura, atskatoties uz rallijreida norisi.

Toyo Tires izmanto bezceļa autosacīkstēs, sūros vides apstākļos gūto pieredzi, lai uzlabotu pikapiem un apvidus automobiļiem paredzēto riepu veiktspēju. Turklāt, lai sekmētu nākamās paaudzes mobilitātes sabiedrības īstenošanu, mēs centīsimies izstrādāt produktus un materiālus, padarīt tehnoloģiju spēcīgāku, veidot produktu un izejmateriālu reciklēšanas tehnoloģiju un attīstīt materiālu alternatīvas, lai aizstātu videi bīstamas vielas.